Kontoritehnika hoolduskeskus Rolling
Rolling pakub oma klientidele kontoritehnika täisteenindust, alates tehnilisest hooldusest ning lõpetades keerulisimate parandustöödega.
Koostöös Rollinguga saavad meie kliendid mitmeid pikaajalisi eeliseid:
- Rolling tagab kontoritehnika transpordi kliendi juurest teenindusse ilma täiendava tasuta;
- Juhul, kui tuleb tellida varuosi seadme tootjalt ning seoses sellega võtab parandus palju aega, vahetame katkise seadme ilma lisatasuta samaväärse vastu selleks ajaks, kui rike on kõrvaldatud;
- Kõik Rollingust soetatud seadmed omavad garantiid. Peale garantiiaja lõppu oleme valmis tagama täieliku garantiijärgse teeninduse, mis kindlustab,et kõik kliendi kontoriseadmed on alati töökorras.
See on väga oluline küsimus – kuidas valida ettevõte, kellele usaldada oma trükiseadmed, et nad ei seisaks jõude sel ajal, kui Teil on vaja teha kiireloomulisi trükitöid. Oleme kindlad, et tänu meie meistrite teadmistele, oskustele ja vahenditele saab teenindus olema võimalikult kiire ja korralik. Te võite selles veenduda, kui vaatate, kuidas Rollingus kontoritehnika hooldus välja näeb:
- saades kliendilt seadmete paranduse või profülaktilise kontrolli tellimuse (telefoni kaudu või läbi süsteemi Rolling Online), loob süsteem teenusetellimuse ning tööülesande meistrile, milles on toodud kliendi märkused, rikke kirjeldus ja muu oluline informatsioon;
- meister, kes on parajasti vaba, paneb kokku varuosad, mis võivad vastavalt rikke kirjeldusele katki olla, ning suundub nendega kliendi juurde;
- kontoriseadmele, mis satub meie juurde hooldusesse esimest korda, antakse identifitseerimisnumber (edaspidi ID), mis trükitakse eriti vastupidavale paberile ja kleebitakse kliendi kontoritehnikale. Sellel momendil algab Teie seadme hooldusajalugu, mis lubab igal hetkel vaadata kõiki selle seadmega seotud sündmusi. Kui Te juba olete Rolling Online'i kasutaja, saate näha kõiki sündmusi, kui sisestate ID-numbri jaotisesse Hooldusajalugu. Kui seade sattus meie keskusesse teist või enamat korda, märgitakse teenindusteatesse ID-number, mis seadmele varem omistati;
- vaid pärast defektide täielikku diagnostikat ja parandustööde kooskõlastamist kliendiga alustab meister rikke kõrvaldamist. Tänu mobiilsele seadmele on meistril kliendi juures olles alati juurdepääs konkreetse kontoritehnikaga seotud sündmustele, aga ka ülevaade vajalike varuosade olemasolust laos;
- kui kontoritehnika on parandatud, sisestab meister süsteemi kogu informatsiooni, mis selle seadmega (ID) seotud on, sealhulgas detailide vahetamise. Ning tellimus ongi täidetud.
Pakume nii teenindust väljakutse alusel kui ka seadmete püsihooldust, kui meister tuleb kliendi juurde lepingus märgitud kuupäevadel, see kindlustab seadmete stabiilse pikaajalise töö. Kõige sagedamini vajavad selliseid hooldustöid koopiamasinad, laser- ja tindifaksid, laser- ja tindiprinterid, nõelprinterid, paberihundid ning arvutid. Et hinnata Teie seadmete praegust, hoolduslepingu sõlmimise eelset seisukorda, pakume seadmetele tasuta diagnostikat. Pärast diagnostikat pakub klienditeeninduse juht Teile kõige sobivamaid lepingutingimusi. Ja siis on Teie kontoriseadmed alati töökorras!