Tehnohooldus - Garantiikaart
Garantii kehtib juhul, kui klient täitis kasutusjuhendis märgitud seadme ekspluatatsiooni ja hoiustamise tingimusi.
Garantii kehtib juhul, kui klient esitab seadme kohta Hooldusaruande, milles on märgitud varem tehtud tööd ja/või vahetatud detailid (Hooldusaruanne koostatakse pärast töö lõpetamist, sinna märgitakse töö läbiviimise kuupäev, vahetatud detailid ja/või nimekiri tehtud töödest) ning tehtud tööde ja/või vahetatud detailide eest kliendile esitatud arve või selle koopia.
Garantii kehtib juhul, kui klient teavitab teeninduskeskust Rolling seadme ebarahuldavast tööst otsekohe, lõpetades seadme edasise kasutamise.
Garantii ei kehti, kui klient või kolmas isik on seadet parandanud ja/või lahti võtnud.
Avastades kliendi tegevuse tõttu, nt kasutusjuhendi tingimuste mittetäitmisest, teiste tootjate, mitte originaalsete materjalide või täidetud või uuendatud kassettide kasutamisest või seadme omavolilisest parandamisest tekkinud rikke, ei kehti garantii Rollingu poolt tehtud töödele ega vahetatud detailidele. Kõrvaldades kliendi süül, nt kasutusjuhendi tingimuste mittetäitmisest, teiste tootjate, mitte originaalsete materjalide või täidetud või uuendatud kassettide kasutamisest või seadme omavolilisest parandamisest tekkinud rikkeid, maksab klient teenuse eest eraldi väljakirjutatud arve alusel, mis koostatakse vastavalt Rollingu hinnakirjale (sellega saab tutvuda Rollingu kodulehel jaotises Teenuste hinnakiri).
Garantii ei kehti, kui parandustööde tegemise hetkel on kliendil maksetähtaja ületanud maksmata arve eelnevalt osutatud teenuste või vahetatud detailide eest. Rolling alustab garantiitöödega kohe, kui maksmata arve tasutakse.